woensdag 10 augustus 2011

Youthcamp 2011!

Hey guysss! Long time no proper see, ey? Ik ben weer helem
aal terug, though. Op Milly zul je wel nog even moeten wachten, die komt geloof ik pas rond 18 augustus thuis.
As you probably know (van previous posts) zijn Milly en ik en nog een andere vriendin (net als vorig jaar) op kamp geweest; dit keer naar Mondelange, een klein plaatsje in Zuid-Frankrijk.
Goshhh, en t was weer gezellig! Ik heb niet echt veel te vertellen, maar ik zal een paar random foto's plaatsen en nouja okeeee see for yourself :)

Fireworksss!
Group photo! @Strasbourg :)
Gaaawd dat was boring kan ik je vertellen, daar in t parlement ofzo. En al die mensen vertikken t gewoon om ook maar iets van Nederlands erdoorheen te gooien he - het hele kamp! Wij moeten t maar doen met Duits, Frans of Italiaans. Can you imagine?! Nou is Duits nog wel te doen, maar Engels of Nederlands zou natuurlijk een heel stuk makkelijker zijn. Stelletje discriminerende klojo's. Genoeg gezeur :D
Claire, Milly et moi - THE TRIPLETSSS!
Laaaawl; Milly planking in de bus :'D
(ò.ó) owlinggg haha dit is zo zinloos
@ kampvuur - L met zijn gitaar is altijd leuk ^^

Rightttt, genoeg foto's. Mocht je het kamp zo interessant vinden dat je meer wilt zien, Facebook is je vriend.

Kusjessss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten